Thursday, June 4, 2009

Global Earth Hour-60 minutes




Venue:Capsquare
Time: 5pm-10pm

Misi menutup lampu pada pukul 8-9pm.
Berkumpul di capsquare.
Saper cepat dapat baju.
Saper lambat dapat CD.


Aku dapat CD. :(

Pukul 6.30 pm lebih kurang berarak dari capsquare pusing ke capsquare.
Adala route die tapi aku tak hingat
Macam buat satu pusingan jer
Berarak sambil pegang lilin

Ramai gak yang join
Kete-kete pun dok hon
Yang mana cam tak berapa ketahuan pun tunjuk musykil
Perarakan aman kah ini??

Bukan..ni Global Earth Hour
Macam best gak join bender nih
Kalo dapat pakai baju tuh mesti lagi best
Takper..thn depan mungkin

Berbalik pasal perarakan
Kitorg buat semi bulat jer kot
Sebab melencong ke KLCC
Nak tgk KLCC jadi gelap

Tepat kul 8pm
Jiran-jiran sekitar KLCC dah tutup lampu
KLCC tutup level by level
KLCC tutup lampu baru KL gelap

Duduk melepak kat Tmn KLCC
Macam tak berapa best jer KLCC nih
Maka amik tindakan nekad
Patah balik ke CapSquare kul 830pm
Nak tgk upacara bukak lampu dari saner lak


Lari-lari gak la dari KLCC ke Capsquare
Time ni still keje kat Brunei
Maka amat jarang menggunakan kaki
Bila dapat gunakan kaki balik
Wah..memang penat..

CapSquare happening
Byk artis datang
Lupa lak nak citer awal td
Qi pun ader
Yang budget travel tuh
Dia minta aku pose ngan die
Aku on jer

Artis-artis nih nyanyi lagu
Suka lagu tuh
Aku edit script nih bile aku ingat tajuk die aper
Nyanyi sekali

Then countdown
3..2..1
Lampu capsqure bukak dulu
Then slowly KL cerah balik

Ni kire aktiviti suka-suka
Untuk create awareness pasal pembaziran letrik
Patutnyer ader report kuar kan
Pasal brp byk tenaga letrik dan duit telah dijimatkan
Tapi tkder pulak
Oh ya..aktiviti suka-suka

Tahun depan kalo aku join lagi
Aku mau baju itu
Sentap sampai skrg nih
Sb tkdpt baju tuh


No comments: