Thursday, January 22, 2009

Phuket 1

Phuket..


Blom..
Blom pergi lagi
Tapi akan pergi
Aku suka nak pergi
Kali ni macam sangat ramai yang pergi
Aku tak kisah saper nak pergi
Sebabkan ramai yang pergi
Aku tau ramai yang akan tolong carikan info bile nak pergi nih
So aku minta maaf sebab tak carikan apa2 info walaupun aku pun pergi
Aku maleh nak pikir sb aku tau ramai yang akan tolong pikir..heh

Yang ni plan yang bukanlah plan
Last minute plan
Okla consider plan
Naik ketapi..bus..van..bot..mungkin juga tut-tut
KL Sentral-Alor Setar-Hatyai-Phuket
Then,mungkin aku akan terus ke Bangkok sesorang

Skrg tengah demam plus selsema
Tapi tak sabarnye hari esok
Sebab esok last day dlm projek nih
Sebab esok nak ke Phuket
Sebab lepas tuh nak balik kampung
Sebab lepas tu on the bench

Sekarang tengah packing beg
Sambil nyanyi lagu

'Aku bukan super,aku bukan setar'
Kalo digabungi,aku bukan supersetar.

Heh

No comments: