Wednesday, April 16, 2008

Teman

Watch Teman..8tv..
Sambil berchatting ngan Ina n Kareem

Watching that kind of story make me feel that I want to be a host too

Really..
Cita-cita sebagai pengacara TV pernah masuk dalam report kad zaman kanak-kanak dulu..
Stok-stok rancangan Nona n Wanita Hari Ini..out of scope ya

If I be a host..cth TEMAN nih

I can travel
I can rock climbing
I can diving
I can hiking
I can eat
With freee..

Best nyer!!
Bakat terpendam aku sumer tuh…

Hmmm…why 8tv did not open the casting?
Maybe I miss it
Sayangnyer..terlepas…

Then Kareema replied..
Jaja..diorg amik yg 10 most beautiful women tu

Ina menambah
Ntahh.. ko model olay kerrr…

Hampeh.....

2 comments:

garb_ina said...

Jaja, kalau ko host program TEMAN tuh, sapa co-host ko? Hhehehe....aku ada harapan x? Kah kah kah...

theshoppingplace.com said...

erm..ko ader ciri2 model olay gak...so pass..